Zamówienia

Po umieszczeniu wszystkich produktów, które chcesz zamówić w koszyku, możesz dokonać płatności bezpośrednio przez naszą stronę internetową, na przykład za pomocą karty kredytowej lub PayPalem. Płatności dokonywane bezpośrednio przez naszą stronę internetową są przetwarzane przez Mollie. Mollie to profesjonalna usługa płatnicza, która zapewnia bezpieczeństwo Twojej płatności. Jeśli zamówienie zostanie złożone i opłacone przed godziną 22:00, Twoje produkty zostaną wysłane tego samego dnia roboczego. 

Możesz także zapłacić przelewem bankowym. Otrzymasz od nas fakturę, a następnie będziesz musiał/a przelać do nas kwotę zamówienia przelewem bankowym. Pamiętaj, że przelew bankowy trwa średnio od 1 do 2 dni roboczych. Jeśli zależy Ci na szybkim otrzymaniu zamówienia, najlepiej dokonaj płatności bezpośrednio przez naszą stronę internetową.

Jeśli chcesz otrzymać wycenę, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego, e-mailem pod adresem [email protected] lub telefonicznie pod numerem +48223074057). W dni robocze otrzymasz od nas wycenę w ciągu 24 godzin. Po zatwierdzeniu wycena zostanie zamieniona na fakturę, którą możesz opłacić przelewem bankowym.

Jeśli masz jakiekolwiek problemy, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.

Czekamy na Twoje zamówienie!