FAQ

Płatności

1.1 Jeśli złożę zamówienie i zapłacę od razu, kiedy mogę się spodziewać kuriera?

Gdy otrzymamy Twoją płatność w dni robocze przed godziną 22:00, zamówienie zostanie przekazane do firmy kurierskiej jeszcze tego samego dnia. Magazyn pracuje od poniedziałku do piątku, więc zamówienia, które zostaną złożone w sobotę lub niedzielę, będą pakowane i przekazywane do firm kurierskich w poniedziałek. Należy pamiętać, że przez cały czas jesteśmy zależni od usług kurierskich w kwestii tego, kiedy przesyłka dotrze do odbiorcy. Dodatkowo zlecamy zarządzanie naszym magazynem firmie zajmującej się logistyką, która również może popełnić błąd w procesie kompletacji. Może to skutkować dostarczeniem niewłaściwych produktów lub przekazaniu paczki do firmy kurierskiej dzień później (firma logistyczna działa w granicach marginesu błędu). Dlatego doradzamy klientom, że im szybciej złożą zamówienie, tym lepiej. Nie możemy ponosić odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie spowodowane przez firmy kurierskie lub firmę realizującą zamówienia.

1.2 Dlaczego nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?

Czasami potwierdzenie zamówienia może trafić do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.

1.3 Gdzie mogę zadać pytanie i jak skontaktować się z obsługą klienta?

Jesteśmy otwarci w każdy dzień powszedni od 8.30 do 17.00 i można się z nami skontaktować poprzez czat na stronie internetowej oraz pod numerem telefonu +48223074057. Kontakt z nami jest również możliwy pod adresem e-mail: [email protected]. Staramy się odpowiadać na bieżąco na e-maile z tego samego dnia roboczego do godziny 17:00.

1.4 Czy mogę anulować lub zmienić zamówienie?

Możesz anulować lub zmienić zamówienie, kontaktując się z obsługą klienta pod adresem [email protected].

Magazynowanie i dostawa

2.1 Czy wszystkie produkty są dostępne w magazynie?

Zasadniczo wszystkie produkty umieszczone na stronie są dostępne w magazynie, chyba że zaznaczono inaczej. Czasami może się zdarzyć tak, że otrzymasz komunikat, iż możesz wpisać tylko ograniczoną liczbę przy konkretnym produkcie. Jest to spowodowane tym, że nie mamy wystarczających zapasów tego produktu.

2.2 Jakie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki na adresy w Europie lub poza Europą są ustalane na podstawie wagi i wymiarów zamówienia.

 2.3 Czy wysyłacie również do krajów poza Holandią i poza Europę?

Wysyłamy zamówienia do wszystkich krajów. Koszty wysyłki na adresy w Europie lub poza Europą są ustalane na podstawie wagi i wymiarów zamówienia.

2.4 Z jaką firmą kurierską zostanie dostarczona moja paczka?

Twoja przesyłka zostanie dostarczona za pośrednictwem DPD.

2.5 Czy dostarczacie przesyłki również w sobotę?

PostNL dostarcza paczki w Holandii i Belgii w soboty. W przypadku innych krajów europejskich może to często zająć kilka dodatkowych dni roboczych.

2.6 Otrzymałem tylko część mojego zamówienia, co teraz?

Często zdarza się tak, że Twoje zamówienie jest wysyłane w kilku paczkach, biorąc pod uwagę wagę lub rozmiar paczki. Może się zdarzyć, że jedna z dwóch paczek opóźni się w procesie sortowania i zostanie doręczona do Ciebie następnego dnia. Jeśli masz jakiekolwiek pytania w tej kwestii, możesz skontaktować się z nami pod adresem [email protected]. Możesz również śledzić dostawę za pomocą kodów śledzenia otrzymanych e-mailem.

Ceny i opłaty

3.1 Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Możesz zapłacić na naszej stronie za pomocą karty płatniczej, przelewem bankowym, bankowością Sofort i Klarną.

3.2 Czy możliwa jest dodatkowa zniżka?

Jeśli chcesz złożyć zamówienie o wartości 2000 PLN z VAT lub więcej, możemy zaoferować Ci dodatkowy rabat. Możesz poprosić o kod rabatowy lub spersonalizowaną ofertę na [email protected]. Możesz również skorzystać z opcji zapytania ofertowego umieszczonej na naszej stronie internetowej. Wszystkie produkty można wtedy umieścić w koszyku, ale zamiast je opłacić, można wybrać opcję „poproś o wycenę”. Wtedy otrzymasz dostosowaną cenę przed godziną 17:00 tego samego dnia roboczego (lub w ciągu 24 godzin).

3.3 Czy mogę kupić większe ilości lub jako klient hurtowy?

Istnieje możliwość zakupu większych ilości lub jako hurtownik. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected].

3.4 Czy można zamówić i zapłacić za zamówienie po dostawie?

Twoje zamówienie zostanie wysłane po otrzymaniu płatności.

3.5 Jeśli zapłacę przelewem, czy zamówienie zostanie wysłane tego samego dnia?

Jeśli płacisz przelewem bankowym, czasami może minąć dzień roboczy, zanim płatność zostanie przetworzona i widoczna dla nas. Jeśli pilnie potrzebujesz produktów i zależy Ci na czasie, możesz przesłać nam dowód wpłaty (zrzut ekranu), wtedy będziemy mogli wysłać Twoje zamówienie szybciej.

3.6 Czy mogę najpierw poprosić o wycenę?

Możesz poprosić o indywidualną wycenę pod adresem [email protected]. Możesz również skorzystać z opcji zapytania ofertowego umieszczonej na naszej stronie internetowej. Wtedy otrzymasz dostosowaną cenę przed godziną 17:00 tego samego dnia roboczego (lub w ciągu 24 godzin).

3.7 Czy mogę zamówić coś ze sklepu za pomocą karty kredytowej?

Tak, oczywiście możesz zapłacić za zakupy za pomocą karty kredytowej.

3.8 Ceny na stronie zawierają czy nie zawierają podatku VAT?

 Ceny podane na stronie zawierają podatek VAT.

Inne pytania

4.1 Jak długa jest gwarancja na produkty?

Klienci prywatni otrzymują 2-letnią gwarancję.

4.2 Zauważyłem wadę po odbiorze zamówienia. Co mogę zrobić?

Prosilibyśmy o powiadomienie nas e-mailem o dokładnych wadach produktu. Odpowiemy tak szybko jak to będzie możliwe, w ciągu 24 godzin postaramy się rozwiązać Twój problem.

 

Kontakt z nami
Wyślij
Still a question? Nasza obsługa klienta to zamknięte